توصیه

سلام. 

امروزم دندونپزشکی بودم.پرکردن.شنبه هم نوبت دارم.به همتون توصیه میکنم برین واس چکاب دندوناتون و عکس کلی بگیرین.حتی اونایی که دندونای به ظاهر سالمی دارن  

فردا بچه ها میگفتن شاید برنامه کوهنوردی باشه!شاید.

مواظب خودتون باشید

دندونم...

سلام..الان از دندونپزشکی میام.پر کردم. 

هنو ۲..۳تا دیگه مونده! 

خدا کنه عصبکشی نباشه! 

اینجا هوا که خوبه...اونورا چطوره؟! 

۲...۳روزه دلم شدید گرفته/////شدید 

خدا هیچکیو تو غربت نبره... 

مواظبه خودتون باشین...ف

خستگی!

سلام. 

۵شنبه یکم بیکار بودم که مسئولم باز رگش زد بالا و الکی خواست منو مشغول کنه. اونم چجوری با دستور تمیز کردن اتاقها و تغییر میز ۲تا اتاق! 

منم شروع کردم به جارو زدن!که باز اومد گیردادو قبول نداشت!۲باره از اول! 

حالا اینا به کنار گیر داد سیستمهارو چک کنم.دیدم ۱ی باز مشکل پیدا کرد.اومد و گفت مانیتورهارو عوض کنمیگم ویندوز بالا نمیاد چه ربطی به مانیتور داره!کلید کرد.منم مجبور شدم.حالا جالب اینجاس عوض کردم وین بالا اومد!گفت دیدی!و ۱ کلیک کرد سیستم ریست کرد ولی بازم از رو نرفت!!منم گفتم دهنشو سرویس...به من چه! 

عصرش اومدم شهرمون و الان دارم برمیگردم(شنبه).هوا هم سرد شده دیگه مواظب خودتون باشید. فدا 

راستی ۱قرار هم بعد چند سال دارما

وای دندونم!

سلام.چه خبرا؟ 

شرمنده دیر میام...آخه شدیداْ سرمون شلوغه! 

این سرهنگ هم که پیششم با خودشم درگیردهنم سرویس شد! 

وای امروز دندون خالی کردم...شاید عصب کشی کرد!به من که چیزی نگفتن! 

داره درد شروع میشه! 

ولی میشه تحمل کرد!آخه رایگانه! 

تا بعد.

سلام

سلام به همتون... 

امروز اومدم خونه که برم دنبال کسریامیدوارم ردیف بشه!آخه مرخصی نمیدن! 

باور کنید سرم شلوغه شدید!افسر شدنم دردسر داره!ولی خوب هم هس 

گرگان هواش خوبه.معتدل.هنو gf پیدا نکردم!خوب وقتش نیس!(احتیاجم ندارم)  

درکل دختر خوب تو گرگان شاید کمه ما که ندیدیم. 

کسی خواست کامنت بزاره...تا بعد

اطلاعات عمومی...

چند ثانیه طول میکشد تا غذا از دهان به معده برسد.....! >

یک تار موی انسان تحمل وزن ۳ کیلو گرم را دارد.....! >

طول آلت تناسلی مرد ۳ برابر شستش می‌باشد.....! >

استخوان باسن از سیمان محکمتر است.....! >

قلب زنان از مردان تندتر میزند.....! >

حدودا هزار میلیارد باکتری روی پا وجود دارد.....! >

زنان دو برابر مردان پلک میزنند.....! >

وزن پوست انسان دو برابر مغزشاست.....! >

بدن شما برای ایستادن از بیش از سیصد ماهیچه استفاده می‌کند.....! >

 اگر بزاق شما حلال نباشد نمیتوانید مزهٔ غذاها را تشخیص  دهید