کاملا توجه کنید و مطالب را دقیق بخوانید!

  

در نگاه اول شاید هیچ مشکلی در این آرم مشاهده نکنید ولی با کمی دقت میبینید که گرافیست های صهیونیست با دقت و ظرافت بیش از اندازه در طراحی آن اسلام ستیزی خود را به وضوح نشان داده اند ، شما با واژگون کردن آرم کوکاکولا ویا نگاه کردن آرم آن در آینه کلمات عربی  لامحمد لا مکه

را خواهید دید .

صهیونیست ها بزرگترین سهامداران شرکت های نوشابه سازی در جهان اند . . .

مثل : کوکا کولا ، پپسی کولا ، فانتا و سون آپ و . . .


لطفا از این به بعد توجه بیشتری داشته باشید: 

در بسیاری از ایالت های آمریکا ، مامورین پلیس راه 2 گالن کوکاکولا در صندوق عقب ماشینشان

دارند تا در صورت بروز تصادف رانندگی ، خون را با کمک آن از جاده پاک کنند .


اگر تکه ای از گوشت گاو را در یک ظرف محتوی کوکاکولا قرار دهید ، پس از 2 روز ناپدید میشود.


برای تمیز کردن چینی های بهداشتی ، یک قوطی کوکاکولا را داخل کاسه توالت بریزید و یک ساعت صبر کنید ، سپس با آب پر فشار بشویید . اسید سیتریک موجود در کوکاکولا لکه هارا خیلی قشنگ از سطوح چینی می زداید.


برای برطرف کردن لکه های زنگ از سپر آب کرم کاری شده اتومبیل ، سپر را با یک تکه کاغذ (فویل) آلومینیوم مچاله شده آغشته به کوکاکولا بسائید و شاهد نتیجه مطلوب باشید.


برای تمیز کردن فساد قطب های باتری اتومبیل ، یک قوطی کوکاکولا را روی قطبها بریزید تا با غلیان کردن ، آن را تمیز کند.


برای شل کردن پیچ و مهره های زنگ زده ، تکه ای پارچه که لحظاتی قبل در کوکاکولا خیس شده ، را برای چند دقیقه بر روی پیچ و مهره قرار دهید.


برای پختن گوشت ران آبدار ، یک قوطی کوکاکولا را داخل ماهی تابه خالی کنید . گوشت را لای کاغذ آلومینیوم بپیچید و داخل ماهی تابه بپزید . سی دقیقه قبل از اتمام پخت ، کاغذ آلومینیو را باز کنید ، و آب گوشت را با کوکاکولای داخل ماهی تابه مخلوط کنید تا سس قهوه ای رنگ عالی ای به دست آید .


برای پاک کردن چربی از لباس ها ، یک قوطی کوکاکولا را داخل ماشین لباسشویی پر از لباس های چرب خالی کنید ، پودر لباسشویی اضافه کنید و ماشین را روی دور عادی روشن کنید . کوکاکولا به تمیز شدن لکه های چربی کمک شایانی می کند .


کوکا کولا هم چنین بخار آب را از روی شیشه جلوی اتو مبیل تمیز می کند . (در مناطق سرد و مرطوب مثل غربمیانه در شمال ایالات متحده آمریکا ، گاهی اوقات شیشه جلوی اتومبیل از بیرون بخار میکند که با برف پاک کن پاک نمی شود. )


ماده موثر کوکاکولا اسید فسفریک با میزان اسیدی بودنش برابر 2.8 است.

اسید فسفریک ، ناخن را حدودا در مدت 4 روز حل میکند . همچنین کلسیم را از استخوانها می زداید و عامل اصلی افزایش روز افزون پوکی استخوان است .


برای حمل محلول کوکاکولا (محلول غلیظ شده ) ، کامیون های حامل باید از علامت های ویژه   موادخطرناک   که برای حمل مواد به شدت خورنده در نظر گرفته شده است استفاده کنند .


توزیع کنندگان اصلی کوکاکولا بیش از 20 سال است که از کوکاکولا برای تمیز کردن موتور کامیون های خود استفاده می کنند . . . . . .


با اینکه نباید خاصیت های فراوان و صنعتی کوکاکولا رو نادیده گرفت با توصیفاتی که ازش شده می توان به این حقیقت پی برد که شاید اصلا برای نوشیدن تولید نشده !!

نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا جمعه 30 دی 1390 ساعت 23:04 http://http://qasedak1366.blogfa.com/

عجب !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد