خاطرات بعد تعطیلات!

سلام...بازم سال نو همه مبارک.امیدوارم سال خوبی رو درپیش داشته باشین. 

امسال با مرخصی ۱۵روزه مواجه بود که رفتم شهر خودم و ۱۱م هم عروسی داداشم. 

وقتی۱۵ رفتم سر خدمتم مسئولم کلید کردو۱۴هم رو واسم غیبت رد کرد..بعدشم دید با لباس نو خودم اومدم کلید کرد که اتاقارو جارو بزنم!خلاصه زدیم دیه. 

شبش هم که کسی که گفته بودم تو زندگیم اومده بود بعد۳..۴روز اس داد که به زور شوهرش دادن و از این اراجیف!دیدم به...من ساده رو باش که فکر میکردم این فرق داره!!! جمعه هم که حسابی آسایشگاهمونو تمیز کردم.13بدر هم خوشگذشته بود.جای همه خالی. 

مواظب خودتون باشید و به دختر جماعت اعتماد نکنید 

راستی استقلال هم که هم قرمزارو برد هم تو جام آسیا....ایول

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 16:25 http://zendegijarist.mihanblog.com

یخه سوال بااین چیزمیزا در مورد نوشابه خودت میخوری؟اصلاچرته یا واقعیت؟من حالم بهم خورد!!!
بعدشم نه که پسرا همشون پسرپیغمبرن پاک و بی گناه و سرقولشون وایستادن قولشون بره سرشونم رفته!

وا......!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد