تقسیم شدم!

سلام.

شنبه رفتیم واس تقسیم.بچه ها رو چندنفری تقسیم کردن.

ما هم هی تو دلمون آشوب که کجا میفتیم.

حالا حساب کنین تو90نفر آدم آخریشون باشی!من که گفتم حتما جای بدی افتادم!

دیگه نوبت رسید به من.

آقای....... معاونت بسیج دانشجویی!حالا آمار گرفتنم شروع شد.همه میگفتن عالیه.خوب لباس شخصی،وسط شهر،خوبگاه هم که داره!دیگه چی میخوای.

حالا مونده تا حکممون رو بزنن.همون روز که نرسیدن!شب تو یگان موندم و صبح دوباره تو صف!

نزدیکای ظهر زدن حکمم رو و رفتم دنبال معاونتم.

2تا ساختمون بود.نشستم تا نوبتم برسه با مافوقم صحبت کنم.که چندتا سرباز قدیمی بودن.شروع به سینجینم کردن!معلوم بود دارن سر به سرم میزارن!منم چیزی نگفتم.بعد رفتن.به سرباز گفتم فک میکنن خیلی زرنگن!

بذار حالشونو کنن و بخندن.یارو گفت شوخی میکنن ناراحت نشو .منم گفتم میدونم.

بعد حدود1ساعت رفتم تو.مافوق گفت فعلا برو نماز و ناهار..تا بعد.منم رفتم.

تا فردا صبح که 1ی از این سرهنگ ها صدام کرد.رفتم اتاقش.بعد چندتا سوال و تشریح قانون اونجا 1 چندتا نامه داد که بزنم.

تا عصر اون روز سرم گرم بود.بعد ناهارو نماز.بچه ها بهم گفتن برم واس مرخصی!

منم دل و زدم به دریا و رفتم پیش مافوق.گفتم لباس شخصی هام رو نیاوردم(آخه اونجا باید لباس شخصی بود)

گفت برو4شنبه بیا!گفتم تروخدا من این همه راه برم تا4شنبه!حداقل فردا بفرستم که شنبه بیام.نیگام کردو گفت باشه.بنویس.برگ مرخصی رو نوشتم و گذاشتم رو میز.گفت همین الان برو.منم خوشحال پریدم بیرون و لباسامو برداشتمو رو به سوی خونه!

جمعه شب راه میوفتم که آخر شب برسم.نمیخوام اول بی نظمی کنم.

راستی محل خدمتم گرگان هست.

کسی نبووووووود...!!!؟ 

تا بعد.

نظرات 4 + ارسال نظر
panteaa چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 18:38 http://yehamsardaram.blogsky.com

چه بامزه ...
تا حالا ندیدم کسی اینطور با آب و تاب و ذوق سربازیش رو وصف کنه
شبی که پسر عمه ام داشت می رفت سربازی یادمه ، حدودا 10 سال پیش ... گریه میکرد بیا و ببین

خوب اینم ۱گوشه از زندگیه.
بابا این حرفا چیه...آدم میره مرد شه

ثریا پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 16:46 http://soraya90.blogsky.com

اینو یادت نره وقتی زن بگیری مرد میشی سربازی که همش خوشی تموم بدبختی وقتی شرع میشه که زن بگیری اونوقته که معلوم میشه چقدر مردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بزارزنت ماهی یه دونه مانتو کفش کیف وسیله های برقی هر روز به مد میشنو رو ازت بخواد اون وقته میگی باز بری سربازی صفا سیتی

دقیقا موافقم.زن کیلو چند!!!!
ولی بازم میگم..این ۱برهه از زمان ما پسرهاست دیگه.

امین پنج‌شنبه 13 آبان 1389 ساعت 18:01

امروز که نشد و فردا هم جمعه هست شنبه میرم پلیس به اضافه ۱۰ پستش میکنم ۱۰ یا ۱۵ روز دیگه جوابش میاد با رفیقم میخواستیم بدیم اون گوشیش خاموشه چند روزی میشه حتما فرستاده منم میفرستمش باید زود برم و هم توی خدمت درسم رو بخونم و هم بتونم در دی ماه در ازمون علمی کاربردی شرکت کنم حالا چطوریه میدونم که مثل قدیم ها سخت نیست ولی همین جوری هم که نیست درسته مرخصی دادنشون چطوریه پست ها و مسولیت ها چطوری هستند من خوزستانم اگه ارتش بیوفتم ۱۰ کیلومتری خونمون توی جاده دزوفل می افتم اگر هم سپاه باشم که پادگاه شهید باکری دزفول می افتم باز دوباره ۱۰ کیلومتر راهه البته کمتر ۷ کیلومتر اگر هم نیروی انتظامی باشم که اهواز می افتم دوست دارم سپاه باشم بیوفتم نزدیک خونه

خوب اگه بسیجی باشی و سابقه بسیج فعال و آموزش مقدماتی رو رفته باشی(کارت سبز)حتمی میتونی سپاه بیوفتی!وگرنه بقیش شانسیه.
خوب معمولا سختی داره یکم..ولی خوب باشیو حرف گوش کن باهات راه میان

ثریا شنبه 15 آبان 1389 ساعت 10:03 http://soraya90.blogsky.com

باش یعنی من اینجا کم حرف بزنم نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی چی؟!؟!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد