امور اداری

سلام. 

۳روز بود که دنبال کسری آموزشی بودم!چون من سپاه افتادم و برگه سبز بسیج داشتم! 

روز اول رفتم سپاه شهرمون..شنبه بود.گفتن آقایوون جلسه ان تا ۱۱ 

جلسه اول هفته!!!اونم تا ۱۱ 

۲شنبه رفتم...آقایون شنا تشریف داشتن!۹.۳۰ بود که اومدن!!! 

۳شنبه هم ۹.۳۰ !چون ورزش بودن! 

حالا حساب کنید که اول مهر اعلان ساعات کرده بودن! 

نیروهای نظامی۶.۳۰صبح 

ادارات ۷ 

مدارس۸ 

فک کنم بانکها ۸.۳۰ (حالا نمیدونم چقد صحیحه) 

 اولین جایی که فرستادن منو رسیدم گفتن نماز ظهره! 

گفتن ۳۰دقیقه بیرون منتظر باشین!۴۵ دقیقه موندم بیخیال..وقتی رفتم تو گفتن مدارکت کو...!! 

من شده بودمکسی مدارک نگفت ببر بهم!! 

ولی بالاخره کارم راه افتاد...!اما با صدتا بدبختی! 

حالا منتظر روز اعزامم(۲روز دیگه) 

حس خاصی ندارم!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد