اولین پست

با سلام... 

تو اولین پست میخوام بگم....  

 

۱-قبلا وبلاگ داشتم!  

 

۲-این وبلاگ رو  واس نوشتن خاطرات و اتفاقات پیرامون سربازیم درست کردم.

 

۳-اول آبان اعزامم!(۸روز دیگه) 

 

و میخوام برام دعا کنید... 

                                                                با تشکر:رامین

نظرات 2 + ارسال نظر


برادرم تو را دوست دارم ، هر که می خواهی باش ، خواه در
کلیسایت نیایش کنی ، خواه در معبد، و یا در مسجد . من و تو
فرزندان یک آیین هستیم ، زیرا راههای گوناگون دین انگشتان
دست دوست داشتنی "یگانه برتر " هستند ، همان دستی که سوی
همگان دراز شده و همه آرزومندان دست یافتن به همه چیز را
رسایی و بالندگی جان می بخشد


دادشی سربازم دوست دارم تو اولین پستت اولین دوستت باشم
داداش منم سرباز خیلی دلم براش تنگ شده دروغ چرا دلم داره برای دیدنش در میاد
الان که اینو برات مینویسم اشک تو چشمام جم شده
شایدخاطراتت مردونه باشه و به قول بچگیامون دخترا تو پسرا چیکارن



رامین جان منو تا آخر سربازید جزء دوستات قرار بد ه خوشحالم میکنی

من شمارو با افتخار گلم لینک میکنم
منتظرم بیای به وبلاگم سر بزنیو لینکتو ببینی

با سلام.
مکسی ازتون.شما هم لینک شدید

نوجون رو به جوانی چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 22:34 http://www.my-note-book-20.blogfa.com

آپ می باشم قدم رنجه بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد